محمودی خبر داد؛

هشت واحد کارواش آلاینده در شهر قدس پلمب شد

هشت واحد کارواش آلاینده در شهر قدس پلمب شد

به گزارش گل ارکیده، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از پلمب هشت واحد کارواش آلاینده و فاقد سیستم تصفیه فاضلاب توسط کارشناسان این اداره اطلاع داد.



به گزارش گل ارکیده به نقل از مهر، سعید محمودی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس ضمن اشاره به این که پساب واحدهای مورد نظر بدون هیچ گونه تصفیه و به شکل خام وارد منبع پذیرنده می شد اظهار داشت: این امر سبب آلودگی آب های زیرزمینی و تهدید ضد بهداشت عمومی شده و ازاین رو بعد از صدور اخطاریه های مختلف زیست محیطی و عدم توجه واحدها به اخطاریه ها، معرفی واحدهای مذکور به مراجع قضایی اقدام و در نهایت با دستور مراجع قضایی کلیه واحدها پلمب شدند.
محمودی با اشاره به اینکه محافظت از محیط زیست وظیفه همگانی است و هیچ گونه توجیهی برای تخلف در این حوزه قابل قبول نیست، عنوان کرد: پلمب این واحدها بعنوان یک گام مؤثر در جهت مقابله با آلودگی های زیست محیطی و اجرای قانون در زمینه محافظت از منابع طبیعی و سلامت عمومی تلقی می شود و امید است که شاهد افزایش رعایت استانداردهای زیست محیطی در دیگر واحدهای خدماتی هم باشیم.
وی در انتها خاطرنشان کرد: راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب برای واحدهای آب بر علاوه بر پیشگیری از آلودگی محیط زیست، صرفه جویی در مصرف آب را هم به دنبال خواهد داشت.


منبع:

1403/07/26
13:59:00
5.0 / ۵
14
تگهای خبر: آب , آلاینده , آلودگی , بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
GOl Orkideh
گل ارکيده

گل اركیده

گل و گیاه

golorkideh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل اركیده محفوظ است